fbpx
Logo DodieWood

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over mijn houten wandpanelen. Of je nu meer wilt weten over het bestelproces, de materialen die ik gebruik, of de mogelijkheden voor maatwerk, je vindt hier alle informatie die je nodig hebt. Neem een kijkje hieronder en ontdek de antwoorden op jouw vragen. Mocht je nog steeds vragen hebben, aarzel dan niet om contact
met mij op te nemen. Ik sta klaar om je te helpen en jouw wandpanelenervaring bij DodieWood zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Product & Voorraad

Ik streef ernaar om de producten binnen 8 weken te leveren. Deze leverdatum vind je in de orderbevestiging die je per mail van DodieWood ontvangt zodra je je bestelling hebt geplaatst.

Je kan langskomen in de werkplaats in Hoogeloon. Mail me hiervoor om een afspraak te maken. Ik laat je graag voorbeelden van patronen en kleuren zien. 

Bestellen & Bezorging

DodieWood rekent € 15,95 verzendkosten per verzending. Dit zal worden toegevoegd aan je bestelling in de winkelwagen.

DodieWood levert tot aan de voordeur. Het pakket wordt aan je overhandigd en er zal om een handtekening worden gevraagd. Ben je niet thuis op het moment dat het pakket wordt geleverd? Dan zal het pakket bij een PostNL punt worden gebracht. Bij het ophalen van het pakket wordt om je identiteit gevraagd. 

Betalen

IDeal is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank. Voor Belgische klanten is de optie Bankcontact mogelijk gemaakt. Ook kan er gekozen worden voor bankoverschrijving en Creditcard, echter worden er voor de laatste extra kosten door je bank in rekening gebracht.

Voor we overgaan tot het produceren van op maat gemaakte producten zal je een factuur via de mail ontvangen. Je kan deze dan via je internetbankieren overmaken. 

(Let op, zodra deze betaling is overgemaakt, is de koop definitief en zal het product niet meer geannuleerd kunnen worden.)

Ruilen & Retourneren

Je hebt je bestelling ontvangen, maar het is toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Bovenstaande geldt niet voor producten die naar de wensen van de klant zijn gemaakt. Deze producten kunnen niet geretourneerd worden.  We verzoeken je het product stevig te verpakken in de originele verpakking. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.  Zorg ervoor dat alle onderdelen in de verpakking goed beschermd zijn om vervoerd te worden. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor eventuele schade aan je retourzending. Als het product niet in nieuwstaat bij ons aankomt, kunnen wij de kosten aan jou in rekening brengen. Gebruik alleen transparant tape (geen ducttape) om de verpakking dicht te plakken. Zorg dat de tape het product niet raakt.  Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storten. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt.

Voorwaarden

  • Het product is binnen 30 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
  • Voor een soepele verwerking vragen ik je je retourzending aan te melden via de mail;
  • Het product is in de originele staat en verpakking;
  • Het product wordt in goede staat afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig, breng geen schade toe aan het product verpak je retourzending zorgvuldig zodat het onbeschadigd kan worden vervoerd. DodieWood mag een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument of tijdens de retourzending zijn ontstaan.

Service & Garantie

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het gebeuren dat een product met een beschadiging wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail, met vermelding van je bestelnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. DodieWood reageert uiterlijk binnen 5 werkdagen en neemt contact met je op om de klacht te bespreken. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

DodieWood vindt service belangrijk. Service betekent voor mij dat ik graag mooie producten lever en de klanten een prettige ervaring wil meegeven. Gaat er onverhoopt toch iets mis? Laat het mij weten via de mail. Omschrijf duidelijk wat er aan de hand is. 

Zoals op de website is vermeld streef ik ernaar om kleuren zo duidelijk mogelijk te fotograferen. Dit kan soms wat afwijken van het geleverde product. Hout is een natuurlijke grondstof en zal ook bij ieder product anders zijn. Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het mij binnen 5 werkdagen na levering weten.

Gegevens & Voorwaarden

DodieWood respecteert jouw privacy als gebruiker van mijn site. Ik draag er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je mij verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Ik gebruik jouw gegevens alleen om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Ik verkoop jouw persoonlijke gegevens niet aan derden. Bij DodieWood gebruik ik de verzamelde gegevens om mijn klanten de volgende diensten te leveren: Als je een bestelling plaatst, heb ik jouw naam, e-mailadres, afleveradres, telefoonnummer en betaalgegevens nodig om jouw bestelling uit te kunnen voeren en je op de hoogte te houden van het verloop ervan. 

  • Met jouw toestemming gebruik ik jouw gegevens om je via mijn nieuwsbrief te informeren over nieuwtjes, speciale aanbiedingen en acties. Als je hier geen prijs meer op stelt, kun je je eenvoudig afmelden via de link in de e-mail.
  • Gegevens over het gebruik van mijn site en feedback die ik krijg van mijn bezoekers helpen mij om mijn producten en site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
Scroll naar boven